Saunders nem meri bemutatni anyjának Tolvai Renit

Kállay-Saunders András anyukája még mindig nem ismeri Tolvai Renit
A keddi Edina és Joshi műsor vendégei a Megasztár 5 döntőse, Kállay-Saunders András és édesanyja, Kállay Katalin, akik kapcsolatukról meséltek a FEM3 csatornán.
A felnőtté válással kapcsolatban Katalin úgy gondolja, hogy fia még mindig nem érett igazán, de mivel ez családi vonás, nem aggódik, hogy ez nem fog bekövetkezni. A gyermekiesség mindig is jellemző volt rájuk.
- Anyu még mindig azt hiszi, hogy öt éves vagyok - mondta félmosollyal az arcán András.
- A fiam ezért nagyon haragszik rám. – mondta Katalin.
Amikor Joshi arról faggatta az édesanyát, hogy képes-e leválni róla a gyermeke, Katalinnak könnyes lett a szeme:
- A fiam gondoskodik erről, mert mostanában nagyon taszít magától. Ez nagyon fáj. Persze tudom, hogy egy idő után a barátok, a környezet és a külvilág elveszik az anyától a vezető szerepet – vallotta be szomorúan András anyukája.
Joshi tudni szerette volna azt is, hogy Katalin felkészült-e arra, hogy jön egy lány és elrabolja András szívét?
- Természetesen. Elképzelek mellé valakit, aki jó partnere lenne, nem akarok belőle anyuci pici fiát nevelni.
András barátnőjével, Tolvai Renivel kapcsolatban azonban meglepő válasszal szolgált:
- Nem nagyon ismerem Renit, ezért nem is tudok nagyon véleményt formálni róla. Eddig összesen kétszer láttam két pillanatra. Nem hiszem, hogy ő az a típus, aki szeretne mellettem lenni. Annak idején volt Andrásnak egy barátnője Kolumbiából, ő például kifejezetten ragaszkodott hozzá, hogy a fiam bemutassa őt nekem. Reni szerintem nem ilyen, de Andris tudja mit csinál, tiszteletben tartom az érzéseit. Ha úgy érzi, van miért odahozni a lány az anyukához, én készen állok rá.