Veronika kiakadt Éva viselkedésén

Még mindig értetlenül áll a múlt heti születésnapi parti történései előtt Veronika (20), a fiatal lány ugyanis nem tudja felfogni, hogyan fajulhatott odáig egy ártatlannak induló ünneplés, hogy rendőröket hívnak és balhéznak a vendégek. Alekosz exmenyasszonya VV Évában csalódott a legnagyobbat, mivel nem tudja megérteni, hogy miért kell állandóan összetűzésbe keveredni mindenkivel. – Eléggé kiakadtam, amikor megláttam másnap a cikkeket és a fotókat, mivel egyáltalán nem ilyen bulit szerettem volna. A rendőrökön és a pisztolyon még mindig nem tudom túltenni magam, ahogy azon se, ahogyan Éva viselkedett. Ezekről én semmit sem tehetek, rajtam kívülállók balhéztak, ami nagyon bosszant. Én mindent megtettem azért, hogy mindenki jól érezze magát, még azokat a szobákat is bezárattam, amin sokan meglepődhettek, de úgy tűnik, valaki kinyittatta őket – panaszolta Veronika a botrányos születésnapi parti után, amikor is egy szomszéd fegyvert fogott az egyik vendégre, Éva pedig majdnem összeverekedett egy másikkal.
– A legjobban Éva viselkedése bánt, nem értem, hogy ha mindenki tud kulturáltan szórakozni, akkor ő miért nem. Két nappal a buli után tudtam meg azt is, hogy minden ok nélkül elnyomta a cigarettáját a legjobb barátnőm lábán, amit akkor ő nem akart nekem elmondani, nehogy elrontsa az ünneplést. Nem lesz jó vége Éva viselkedésének, remélem, lenyugszik kicsit a történtek után. Az biztos, hogy ezt a születésnapi bulit soha nem fogom elfelejteni – összegezte a fiatal lány.