Bulvár hírek - Elmebeteg nő zaklatja az X-Faktor énekesét!

Egy középkorú hölgynek annyira megtetszett az        X-Faktor énekese, hogy már a telefonszámát is kinyomozta.
"Nagyon meglepett, amikor egy ismeretlen számról jött egy sms, melyben egy hölgy randevúra hívott. Mivel nem tudtam, hogy ki ő, ezért nem is válaszoltam neki" - meséli Tibó. A zaklatója azonban nem adta fel, egy másik számról felhívta az énekest, és számon kérte, hogy miért nem reagált az üzeneteire. "Annyira megdöbbentem, hogy hirtelen szólni sem tudtam. Aztán elbeszélgettünk egy kicsit, és elmondta, olvasta a Best magazinban, hogy nemrég szakítottam, és ezért mert megkeresni. Próbáltam neki elmagyarázni, hogy én most jól érzem magam szingliként és úgy tűnik megértette. Azóta csak egy sms-t írt, amiben az áll Én várni foglak mindörökké."  Az X-Faktor másik versenyzője szerencsésebb a szerelemben. Tarány Tamás nősülni készül.