Bulvár hírek - Majka rászállt a vesztes összeesküvőre!

A lány hasztalanul bizonygatta, hogy nem viselte meg a kiesés. A műsor után azonnal hazautazott Zentára családjával Petra, a TV2 ÖsszeEsküvők legutóbbi kiesője. A 23 éves lányt az nem rázta meg, hogy kiszavazták, Majka viszont a késő esti műsorban mintha kimondottan rászállt volna a vesztes menyasszonyjelöltre. Először arról kezdte el győzködni, hogy igenis megviselte őt a kiesés, ne is próbálja titkolni.
– Pedig abszolút nem ütött szíven az, hogy végül engem választottak – mondta Petra. – Kicsit sem vagyok elkeseredve, a műsor után azonnal hazajöttem, és most már itt lehetek a szeretteimmel. Nekem most ez a legfontosabb.
Majka azután sem adta fel Petra vegzálását, hogy a lány nem volt hajlandó bevallani: rosszul érintette a kiesés. Szóba került, hogy Petra Budapestre költözne, valamint hogy érdekli a média világa, és szívesen lenne akár műsorvezető is. Majka ekkor felpattant asztala mögül, a lány kezébe adta a papírokat, és arra kérte, folytassa ő a műsort. Ekkor már Petra is úgy érezte, Majka arra számít, hogy belesül a dologba. – Úgy éreztem, végül egész jól csináltam, ha Majkának az is volt a terve, hogy zavarba hozzon, nem sikerült neki – bizonygatta a lány. – Akkor csak egy hirtelen ötlet volt, hogy azt mondtam, a fővárosba költöznék, de ha kapnék munkát, biztosan elgondolkodnék rajta.
A lány a rezidenciába költözése előtt pedikűrösként dolgozott Zentán. Per pillanat nem tudja, hogy szeretné-e folytatni a munkáját, vagy másba kezd majd. Addig pedig keresi az igazit, akinek nem lesz könnyű dolga: Petra szívéhez soksok udvarlással lehet megtalálni az utat, azt mondja, ő amolyan régimódi lány.
– Mifelénk még így mennek a dolgok. Nem ismerkedem nagyon könnyen, nem ugrom bele a kapcsolatba. 23 éves fejjel már komolyak a szándékaim, de mielőtt belekezdek, alaposan meg kell ismernem a férfit.