Bulvár hírek - Bálint Toncsi végleg kimondta a szakítást

Végérvényesen zátonyra futott Bálint Antónia (44) és Tereh István (55) kapcsolata!
Mint arról korábban beszámoltunk, az egykori szépségkirálynő és a zenész viszonya szinte kibogozhatatlan volt, ugyanis a két hónappal ezelőtti szakításukat követően Toncsi váltig állította, hogy még mindig külön vannak, ellenben Tereh Öcsi határozottan úgy gondolta, hogy szerelmük töretlen, és egy párt alkotnak. A talánynak azonban vége, már mindketten azt mondják, véget ért a románcuk.
Az ünnepek környékén pontot tettünk Öcsivel a kapcsolatunk végére. A karácsonyt már külön töltöttük, igaz, én Babikával együtt le is betegedtem, de a rokonokhoz azért elmentünk. Az új évnek már egyedülállóként vágtam neki, kezdte Toncsi, aki többször is újrakezdte már omladozó kapcsolatát a zenésszel. Amolyan se veled, se nélküled románc volt az övék; néhány hónapja éppen a Blikk leplezte le a párost, amelynek tagjai megpróbálták titokban tartani a nyilvánosság előtt, hogy szakításuk után ismét összejöttek. Ám a kibékülés, úgy tűnik, nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Jól vagyok, nem viselt meg a szakítás. Igazából az volt a probléma, hogy nem működött jól a kapcsolatunk, és be kellett látnom, hogy nem ő számomra az igazi. Nincs senki más a képben, egyszerűen csak jobb most így nekem egyedül. A szakítást követően felszabadultam, és remekül érzem magam a bőrömben, tette hozzá Antónia, aki jövő héten feltűnik a TV2-n futó Édes élet című műsorban. A sors furcsa fintora, hogy a reality decemberi forgatása során néhány jelenetben Tereh Öcsi is feltűnik, így a nézők olyan képsoroknak is szemtanúi lehetnek a jövő heti adásokban, amelyek nagy valószínűséggel soha többé nem ismételhetőek meg. Természetesen megkérdeztük az Első Emelet zenészét is, hogy valóban véget ért-e a kapcsolata az egykori szépségkirálynővel.
Igen, vége. A szakítás körüli időbeli bonyodalmak után külön utakon folytatjuk. Újra és most végérvényesen be kellett látnunk, nagyon nem illünk egymáshoz. Megpróbáltuk, nem sikerült. Azt hiszem, mindketten megkönnyebbültünk, hogy elengedtük egymást. Remekül vagyok, rengeteg tervem van, most arra szeretném fordítani az összes energiámat, mondta szűkszavúan Tereh Öcsi.
Színes, érdekes cikkeket olvashatsz a friss hírek oldalain, böngéssz tovább.