Bulvár hírek - Berki anyósa: Krisztián csak a pénzre gondol

Pamela édesanyja nem tesz lakatot a szájára, ha vejjelöltjéről van szó. Berki Krisztián leendő anyósa, Ildikó szerint lánya kedvese egy öntelt majom, és egyáltalán nem örült, amikor Pamela bejelentette, Berki az új párja."Nem ilyen fiút képzeltem a lányom mellé, nagyon nem! Nagyon féltettük tőle. Amilyen hírek megjelentek róla akkortájt, ahogy a köztudatban élt a karaktere… nagyon aggódtunk Pameláért. 'Jaj, neee!' - vágtam rá rögtön, amikor kimondta a nevét. Kértem, jól gondolja meg. De addig győzködött, hogy adjak egy esélyt nekik, ismerjem meg Krisztiánt, amíg beletörődtem. Aztán Krisztián tényleg sok kétséget eloszlatott maga körül. Pamelának pedig egy ilyen ha­tározott, kemény férfi kell", mondta a Borsnak Ildikó, aki nem kímélte Berkit, amikor jellemeznie kellett. "Persze vannak hibái. Egy öntelt majom, ezt vállalja is. Vastag a bőr a pofáján, sokat is képzel magáról, és minden gondolata a pénz körül forog. Azt viszont szeretem benne, hogy mindig engem hív elsőként, ha összekapnak a lányommal. Próbál rávenni, beszéljek Pamelával, oldjam meg a helyzetet. Vagy engem faggat, hogy megtudja, mi baja lehet a lányomnak. Azt is el kell ismernem, hogy velem tisztelettudó." Az asszony arra is reagált, hogy Berki - aki a legfrissebb hírek szerint saját műsort is kaphat a TV2-n - szerint az esküvőt a menyasszony családjának kell fizetnie. "Anyagilag nekünk nincsenek olyan lehetőségeink, mint neki. Hitelt meg eszünk ágában sincs felvenni, még miattuk sem. Úgyhogy ha Krisztián nősülni akar, és szereti Pamelát, akkor nem attól teszi függővé az esküvőt, hogy mi fizetjük vagy sem. Nem hiszem, hogy ebben a pénznek kell diktálnia", tette hozzá Ildikó.