Bulvár hírek - Détár Enikő nyitott egy új kapcsolatra

A színésznő pszichológus, asztrológus, látó és barátok segítségét is kérte a válás feldolgozásában. Már csak egy új férfival lenne teljes a kép. A válókeresetet néhány nappal ezelőtt beadó Détár Enikő mára teljesen új életet kezdett. Lezárta magában a múltat, Rékasi Károllyal való viszályaira gondolni sem akar. "Én tudatosan jártam pszichológusokhoz, de voltam asztrológusnál, látónál és rengeteg baráttal beszélgettem. Nagyon sok nálam okosabb, érettebb emberrel", mondta a Reflektornak Détár Enikő, akinek talán ez is kellett ahhoz, hogy a válást fel tudja dolgozni.
Enikő persze nem tagadja, hogy nehezen élte meg az elmúlt időszakot, de úgy érzi, mára sikerült lezárnia magában a múltat. Olyannyira, hogy reméli, előbb vagy utóbb egy új férfi mellett kezdhet új életet. "Remélem, hogy méltó leszek arra, hogy szerethessek és szeressenek. Nyitott maradtam, de az életem jelenleg nem szeretném megosztani... majd meg fogom", tette hozzá a Reflektor riportjában Enikő, akihez Rékasi állítólag még mindig hazajár.