Bulvár hírek - Ezzel a feltétellel dobná le a textilt Dundika

A szülés után is kifogástalan Dundika alakja.
Az egykori playmate úgy érzi, szexi képeivel már mindent elért, így már csakis komoly összegért vetkőzne ismét, írja a Bors.
 „Lehet, hogy most szerénykednem kéne, de nem akarok. Büszke vagyok arra, amit elértem, ahogy arra is, hogy nekem fizettek a legtöbbet azért, hogy levetkőzzek. Bár Liptai Claudia kapta az egyszeri legnagyobb gázsit, én a több megjelenés miatt – a világ összes Playboyában szerepeltem – egy lakást tudtam venni a keresetemből... Mindent elértem, amit csak lehetett, és már nem vágyom hasonlóra",mondta Dundika, aki végleg szeretne szakítani a modellkedés e fajtájával. „Persze ha megkeres egy fehérneműt forgalmazó cég, és felkér modellnek, nem biztos, hogy elutasítanám. De ha igent mondanék, megkérném az árát", mondta Dundika, akit már sokkal jobban érdekel a zenélés, amiben párja, Majka is segíti.