Bulvár hírek - Berki nyilvánosan kért bocsánatot Pamelától

Pest legforgalmasabb pontján feszített ki molinót Berki Krisztián, hogy üzenetével visszaédesgesse Pamelát. A kissé nyeglére sikeredett kérés nem érte el célját, a vállalkozó pedig nem könyörög tovább.
A rosszul elsült szerenád után Berki Krisztián újabb engesztelő akciója is kudarcba fulladt. Ezúttal nyilvánosan, egy óriási molinón kérte kedvesét, menjen vissza hozzá: „Hódi, come back! Berki”, állt a Nyugati tér felüljárójára kifeszített vásznon.
Hiába, Pamela továbbra is hajthatatlan. Szerintem nagyon jó volt a meglepetés, és úgy láttam, ő is meghatódott, még fotózkodott is a felirat alatt, mégsem volt sikeres az akció, számolt be a Borsnak az üzletember, aki szerint Pamela makacs természete hatástalanította a romantikus színvallást. Nem adja könnyen magát, de én meg nem próbálkozom tovább, itt volt a vége. Berki szerint Pamela azzal vádolta meg, hogy a nagy felhajtás csak a külvilágnak szólt, a férfi csupán magára akarta irányítani a figyelmet a látványos akcióval. Berki tagadja. Tényleg szerettem volna, hogy végre visszaálljon a családi harmónia. Nem Pamelát akarom újra meghódítani, hanem a megszokott életemet és a kislányomat akarom visszakapni. Nagyon hiányzik, hogy reggelente ott legyen velem Natasa, este meg otthon vár­janak. Nem vagyok érzelmes pali, ezért az nem visel meg, hogy a gyermekem anyjával megromlott a kapcsolatom, a lányom viszont nagyon hiányzik, magyarázta Berki. Pamela döbbenten figyelte Berki nem túl romantikusra sikeredett akcióját, majd faképnél hagyta a vállalkozót.