Bulvár hírek - Őszintén vall kapcsolatáról VVDorka

VV Dorka bízik abban, hogy Zsolt mellett sikerül megtalálnia a boldogságot.
A Való Világ 6. szériájának legutóbbi kiesője, Dorka a Blikknek elárulta, hogy nehezen tudott elszakadni előző párjától, aki nemegyszer kezet is emelt rá. „Három évig voltunk együtt, a kapcsolatunk folyamatosan hullámzott. Megéltük a legboldogabb pillanatokat, de voltunk nagyon mélyen is. Ma már tudom, hogy nem kellett volna görcsösen ragaszkodnom ahhoz a fiúhoz, de azt hittem, hogy nélküle elvesznék. Ezért bocsátottam meg mindig, amikor kezelt emelt rám, mesélte Dorka, aki úgy érzi, Zsolt mellett sikerült megértenie, mi az igazi szerelem, és várni fog a fiúra. Ma már tisztában vagyok azzal, hogy bizalmat kell adnom a másiknak, nem lehet mindig a rossz emlékek mögé bújni, és ezt Zsolt tanította meg nekem. Soha nem gondoltam, hogy fel tudok majd nézni egy velem egykorú férfira.