Bulvár hírek - L.L. Junior milliókat játszott el

Az énekes szinte egy kisebb vagyont szórt el meggondolatlanul szerencsejátékra. L. L. Junior ugyan már bánja, hogy szinte egy kisebb vagyont szórt el meggondolatlanul, nem szégyellte bevallani az eddig elhallgatott titkot a SuperTV2 Nanee! című másorában. Az énekes Kelemen Anna kérdésére felelve fedte fel szerencsjátékos múltját.
Nagyon sok pénzt elbuktam, de ennek már több esztendeje. Pár millió forint biztos van. Nem voltam én ennek a függője, csak nagyon rá voltam állva. Fiatalság, bolondság, elszórtunk egy csomó pénzt, ebben semmi zavarba ejtő nincs számomra. Kemény időszak volt, utólag belátom. Bárcsak ne lett volna, sokkal több pénzem lenne, nagyon sok pénzem, mert nagyon sokat buktam valójában, idézi a Blikk Junior szavait, aki nemrég dühében tört-zúzott a lakásában.