Bulvár hírek - 27 milliót költött Berki kislánya ajándékára

Az Édes Élet sztárja megint elvert néhány tízmilliót. Ezúttal az alig egy éves Natasa Zselyke keresztelője alkalmából. Berki Krisztián gondolt egy nagyot és kicsi gyerekének vett 3 kiló aranyat, tömbben. Mi másnak örülne ugyan jobban egy karonülő. Berki azonban kitűnő befektetésnek tartja, ráadásul most nagyon jó a kilóára.
"Nem akartam valami ripsz-ropsz kacatot adni neki, amit általában ilyenkor szoktak a szülők. Inkább valami olyat, aminek haszna is van, értékes, tartja az árát és esetleg befektetésnek is megfelel. Arra gondoltam, hogy veszek neki öt kiló aranyat egykilós tömbökben. Szeretem az egykilósokat, mert azok olyan szépek és látványosak. Nagyon jó áron van most az arany. Kilencmillió fölött valamivel meg lehet venni kilóját, ezért ellátogattam Klap­ka úrhoz. Elmondtam neki, hogy mit szeretnék, de sajnos kifogyott a tömbökből, mert sokan viszik. De mutatott nekem egy nagyon szép háromkilósat" - mesélte a Borsnak Berki, aki esküvője költségeit anyósára hárítaná.
Az egykori Fradi-vezér megkötötte az üzletet, annak pedig különösen örült, hogy alkudni is tudott. Végül kicsengette az összeget készpénzben.
"Először harmincmillió forintot mondott rá, de azt válaszoltam neki, hogy 'Klapka úr, azért nem most jöttem le a falvédőről'. Hatalmas tárgyalási sikernek tartom, hogy Klapka úrnál engedményt sikerült kiharcolnom. Készpénzzel ki is fizettem neki az árát és hazavittem."