Bulvár hírek - Kölcsönkocsikkal villog Berki

Eddig senki nem tudhatta, ki az a férfi, aki Berki Krisztiánnal lóg az Édes Életben. A Bors megtudta: a Dynamic néven ismert dúsgazdag ember adja Berki alá az autókat. A vállalkozó a XX. kerületi irodájában fogadott bennünket, udvarán lépni alig lehet a luxusautóktól. Kereskedelemmel foglalkozom. Sosem panaszkodtam, mindig jól ment, igaz, három évvel ezelőtt csak egy Skoda Octaviára futotta. Akkor azonban jókor voltam jó helyen, és berobbant a vállalkozás,  magyarázta.
Megszerzett millióiról Berki barátja nem kívánt beszélni, a herevasalt sztárral való kapcsolatáról annál inkább. A barátságunk abból az időből származik, amikor még a Fradiban játszott. Most újra egymásra találtunk. Pontosan tudom, miből él, és mennyi pénze van, de ez az ő dolga. Mondjuk ő is szívesen gurulgat néha a számára kedvesebb autóimmal, de ez nem zavar, leplezte le István a nagy lábon élő, életmódja miatt sokakat irritáló Berkit. Való igaz, én szoktam főként járni az autóival, hogy átmozgassam őket. Dynamicnak úgyis csak egy segge van. És egyébként én, mint az ország legstílusosabb férfija azzal, hogy ezeket a kocsikat vezetem, csak növelem az értéküket, magyarázza Berki, miért Dynamic luxusautóival villog. A vállalkozó amúgy egy másik celeb, Majka oldalán is feltűnik, hiszen – pusztán hobbiból – énekesi karrierbe kezdett. Tavaly decemberben találtam ki: hobbiéneklésből karriert csinálok. Tisztában vagyok a képességeimmel, és tudom, hogy már befutott, bizonyított emberekre is szükségem van ahhoz, hogy vigyem valamire. Ezért kerestem meg olyan sztárokat, akikkel közös dalokat csinálhatok. Ganxsta Zolee volt az első. Ő szinte látatlanban igent mondott, kapcsolatunk pedig azóta barátság. Nagyon pozitív csalódás ő a számomra. Ezért is vágunk bele egy közös vállalkozásba, magyarázta az éneklő mecénás, aki a Majkával és Curtisszel közös klipre sem sajnálta a pénzt.  Ma már a kiadók nem adnak ilyen költségekre a zenészeknek, Majkáék is saját pénzükből készítik a klipjeiket, én pedig nem sajnálom erre. A „magyar Pitbull” egyébként nem csak zenei babérokra vágyik. Mindegy, milyen kategóriában, de szeretnék egyszer VIVA Cometet nyerni. Idén már lesz alkalmam fellépni a gálán, jórészt a barátaimnak köszönhetően. 2015-ben azonban már díjat szeretnék. És a bakancslistámon az is szerepel, hogy NB I-es focista legyek. Egyetlen bajnoki meccsen, öt percet játszanék. Alig egy évem van erre, a felkészülésben Berki segít. Remélem, adódik majd rá lehetőségem – magyarázta Dynamic, aki egyéb­iránt egy ideje már azt is megteheti, hogy támogatja az első osztályú Budapest Honvéd FC-t.