Bulvár hírek - Berki még a saját születésnapját is elfelejtette

Berki Krisztián eddig barátai körében, igazi ereszd el a hajam bulikkal ünnepelte születésnapját, ezúttal viszont egy siklósi wellness szállodában köszöntötték fel. A pihenés ráadásul meglepetés volt számára, amit gyermeke édesanyja eszelt ki.
"Ritkán vagyunk Krisztiánnal és Natival hármasban kamerák és barátok nélkül. Örültem a közelgő születésnapjának, és annak, hogy nem kellett sokat törnöm a fejem azon, hogy mit adjak neki ajándékba. Mivel imád útra kelni és wellness szállodákba járni, és mivel itt a nyár, egy igazi mediterrán helyet kerestem neki" - kezdte Pamela.
"Úgy tudtam forgatni megyünk Villányba. Már majdnem odaértünk, amikor Pamela jelezte, hogy most pár napig kapcsoljam ki a telefonomat, mert a mi napjaink következnek, ha már szülinapos vagyok. Akkor kaptam a fejemhez, hogy tényleg" - vette át a szót Berki. A nemrég emberi oldalát is megvillantó sztár úgy tűnik, fejlődik és lassan tisztes családapa lesz belőle. Az mindenestre biztató, hogy egyre szorosabb a kapcsolata kislányával, akivel a termálfürdőben pancsolva egészen szokatlan látványt nyújt.
"Kislányomtól minden percben elolvadok. Ő az első nő, aki első percre szerelem volt nekem. Kis élete eddigi 8 hónapjában az édesanyjával volt a legtöbbet, most viszont már kezd apás lenni. Nevet rám, nyújtja a kezét, hogy menjünk sétálni. Lassan futnom kell majd utána" - mesélte a 34 éves celeb.