Bulvár hírek - Pataky Attila édesanyját gyászolja

Pataky Attila édesanyja már hetek óta kórházban feküdt. Egy combnyaktörés miatt kellett megműteni, de szervezete végül feladta a küzdelmet. A 63 éves zenész még az utolsó napokban is imádkozott érte, bár lelkiekben próbálta magát felkészíteni a legrosszabbakra.
"Csak annyit tudtunk tenni, hogy mindvégig vele voltunk. Az én édesanyámnak most kellett elmennie, mi pedig egészen a földi út legvégéig kísértük ők. Testben már nincs köztünk, de a szívünkben és a lelkünkben mindörökre együtt maradunk" - kezdte a Blikknek Pataky.
Az énekes tragédiája ellenére sem mondta le másnapi koncertjét és a zsúfolt nyári programokat. Hite szerint édesanyja üzente neki, hogy így cselekedjen, ő érte énekelt.
"Kedd este lehunytam a szemem, és az édesanyám segítségét kértem, hiszen egész életében segített nekem, és azt a sugallatot küldte, hogy: Fiam, tedd a dolgod, mert ha énekelsz, én odaát is boldog vagyok. Megértettem az üzenetet, hiszen tőle kaptam szinte minden tehetségemet az énekléshez" - idézte fel érzéseit Attila, aki már nem bírt tovább a könnyeivel.
"Szívből köszönöm a részvétet, és minden együtt érző embernek üzenem, hogy kerek életet élt az édesanyám. Csodálatos, példaértékű kerek életet. Még az utolsó hetekben, napokban is példát mutatott elfogadásból. Nagyon erős volt a kötődés közöttünk. Ő volt mindig a lelki támaszom… és egyben az élő lelkiismeretem is. Jó utat, édesanyám! Békességes, boldog, jó utat!" - búcsúzott zokogva Pataky.