Alekosz kosarat kapott

Komonyi Zsuzsinak nem kell Alekosz. Hiába is nyomult a görög, a szép szőkeség kikosarazta. Alekosz azt állítja, kudarc ellenére sem adja fel a harcot.
"A Való Világ villában fél évig nem néztem tévét, ezért amikor kijöttem, az volt az első, hogy leültem elé. A Muzsika TV-n fedeztem fel egy csodálatos, szőke szépséget, akit pont nekem teremtettek, és akit azonnal úgy éreztem, hogy meg kell szereznem" - mondta el Alekosz, aki most már azt is tudja, hogy a szép énekesnő kapcsolatban él.
"Először azt hittem, hogy a Kész átverésbe csöppentem, de amikor felismertem Alekosz hangját, rájöttem, hogy ez véresen komoly. Nagyon meglepődtem, bár ismerjük azért már a villából, tudjuk nagyon jól, hogy minden nőt szeretne megkapni válogatás nélkül" - reagált a történtekre Zsuzsi, akinek egyáltalán nem tetszik, hogy Alekosz mindenkire nyomul. Az énekesnő kijelentette, semmi esélye nála a görög csődörnek.