Bulvár hírek - Hajdú Péterre rendőrt hívtak Ausztriában

Beteg feleségével sietett az ügyeletre a családjával Ausztriában vakációzó Hajdú Péter, amikor autóbalesetet szenvedett. A tévés leparkolt, majd hátulról beleszaladtak egy másik kocsival. Rendőrt kellett hívni a helyszínre.
Újabb részleteket tudott meg a Bors a Hajdú Pétert és feleségét, Sarka Katát ért balesetről. Tegnap Murauban értük utol a producert, aki elmesélte, pontosan hogyan történt az üt­közés.
Már betegen indultunk neki a síelésnek. Kata fájdalmai még akkor sem enyhültek, amikor megérkeztünk Auszt­riába. Nagyon erősen fájt a feje és a homloka, ezért beültettem a kocsiba, és indultam vele az ügyeletre, kezdte a Borsnak Hajdú.
A téli vakáció előtt az egész család megbetegedett, egyedül Kata maradt talpon, aki ápolt engem és a gyerekeket. Mi a gyerekekkel rendbe jöttünk, ám Katát pont ekkor döntötte le a lábáról valami betegség. 
Épp hogy lefékeztem az orvosi ügyelet előtt, amikor egy helyi férfi hátulról belénk csapódott a Volkswagenjével. Ráadásul nem ismerte el, hogy ő hibázott, és rendőrt hívott, miközben nekem azzal kellett volna foglalkoznom, hogy minél előbb orvos elé kerüljön a beteg feleségem, bosszankodott Hajdú, aki végül eljutott Katával a rendelőig. Kiderült, hogy feleségének arc- és hom­lok­üreg­gyul­la­dása van. Köszönöm szépen, már jobban vagyok, de még nem az igazi. Kaptam gyógyszert, és három napra eltiltottak a síeléstől, ezért most a szállodában kell pihennem, árulta el érdeklődésünkre Sarka Kata, majd hozzátette, bosszantó, hogy férjével karamboloztak, de örül, hogy senkinek nem esett baja.