Bulvár hírek - Sarka Kata: Ez aljasság!

Hajdú Péter felesége nem érti miért bántják a családját.
Sarka Kata érthetően megdöbbent azon az internetes kommenten, amelyben valaki arccal, névvel kívánja családja halálát. 
Felhívott a Bors-tól egy újságíró, hogy megyek-e délután a sportrendezvényre, aminek a meghívóján rajta vagyok. Mondtam, hogy sajnos nem, mert itthon kell lennem a gyerekekkel meg a Petivel, mert betegek. Ebből lett mára egy teljesen korrekt cikk, ami alatt az egyik hozzászólás az, hogy inkább halna meg a családom! Elképesztő! N... László a kedves ember neve! Hát én is hasonló jókat kívánok számára! - írta ki Facebook oldalára Kata, kiírva a férfi teljes nevét. 
Azért írtam ki a nevét, hogy az ismerősei, és az én ismerőseim is lássák, milyen emberről van szó. A kritikát jól bírom, de ilyen még nem fordult elő, hogy valaki a családom halálát kívánta volna merő gyűlölködésből. Ez nem fair dolog, hanem aljasság, mondta Sarka Kata.