Bulvár hírek - Gáspár Győző házasságának vége

Győzi a Facebook-oldalán jelentette be, hogy nincs visszaút: elköltözött feleségétől.
A magyar híresség a családjával nemrég Izraelben járt, innen hazatérve döntött az elköltözés mellett. A következő bejegyzéssel szeretné megelőzni a találgatásokat, egyben tiszta vizet önteni a pohárba: ,,Mielőtt még mennének a találgatások és a hülye pletykák ÉN szeretném bejelenteni hogy a tegnapi nappal a 21 éves házasságomat felbontottam! Tel Avivből hazaértem, de a családomtól külön költöztem, én Budapesten élek tovább. A gyerekekkel folyamatosan tartom a kapcsolatot és támogatom őket, számíthatnak rám bármiben! A családi életünk összeomlása nem a médiának szól, éppen elég probléma ez számunkra, ezért szeretném ha senki sem találgatna, éppen elég bajunk van."