Bulvár hírek - Kiszel Tünde volt hódolója kitálalt

Mára rémálommá vált Kiszel Tünde és Bodzás Szabolcs kapcsolata. Kiszel Tünde (volt) hódolója a Story e heti számában tálal ki a naptárdíváról: "Sajnos az emberek el sem tudják képzelni, milyen is ez az asszony valójában. A világ felé eljátssza a butácska, kedves, ámde jóindulatú nőt, akire mindenki csak legyint, és alig-alig mondanak neki nemet, elvégre olyan-amilyen, de nem árt senkinek. Hadd szerepeljen hát. Pedig igazából hihetetlenül okos. Patikamérlegen kimért nyilatkozatok és rideg számítás jellemzi. Én mindennap részletes utasításokat kaptam, hogy mit kell mondanom, kinek és mit nyilatkozhatok, hányszor kell a Facebook-oldalán hozzászólnom a bejegyzéseihez. Ha pedig nem likeoltam valamit, már jött is az üzenet, hogy pótoljam, amit elmulasztottam. Mindennap többször ki kellett fejeznem Tünde iránt a hódolatomat, hogy mennyire rajongok érte. Eleinte tetszett, vicces volt, aztán rá jöttem, hogy ostoba, irányítható majom lettem a Kiszel-cirkuszban, és egyre jobban lejáratódom..." - mondta a Storynak Bodzás Szabolcs.