Bulvár hírek - Gyalázzák Baukó Évát és Majkát Zimány Linda miatt

Baukó Éva csúnyán összebalhézott az egyik szórakozóhely tulajdonosával Zimány Linda miatt. Az egyik szórakozóhely tulajdonosa, P. Gergely egy hosszú posztban védte meg Zimány Lindát a Jude Law-ügy miatt. Ebben kiosztotta Majkát is, aki szerinte annak ellenére beszél példaképről, hogy "egy "ZS" kategóriás playmate k...tól van gyereke", a férfi Baukó Évát is alázza rendesen: "Bauko Éva: ...kedveli a negatív kommenteket, pedig na Ő aztán az igazi drogos alkoholista k...a, akit az éjszakában mindenki "SZATYOR"-nak hív, mivel bármivel tömheted, lassan már egy kisbusz is belefér".
 Ezt már persze nem hagyhatta szó nélkül az egykori valóságshowszereplő sem.
Íme a válaszom: Megvallom eddig Önről csak mint egy éjszakai szórakozóhely tulajdonosáról hallottam, nem követtem „média esztéta” előéletét így nem ismerem előző „munkásságait”. Valóban volt életemnek egy bizonyos szakasza amikor hétvégi bulizások alkalmával használtam partydrogokat, ezt a kórszakomat már évekkel ezelőtt pontosan kb. 10 éve lezártam. Talán ennek a korszakomnak köszönhetően lettem komoly pánikbeteg, és ezután kezdtem el egyre gyakrabban inni. Ezen „botrányos” időszakomban rengeteg cikk jelent meg rólam, téveszméjével szemben nem én kértem, hogy szerepelhessek a nagyszerű bulvárlapok címlapján, ezen írások sokat ártottak nekem és családomnak is. (amiért természetesen semmilyen anyagi ellenszolgáltatás nem jár). Szerencsére még időben szembenéztem az italproblémámmal és segítséget kértem és már több mint kilenc hónapja nem fogyasztottam egy korty alkoholt sem. Nem teljesen világos mi indíttatta, hogy Ön is hozzátegyen ehhez az „ügyhöz” és egy ilyen színvonalas írást alkosson –és személyemmel is foglalkozzon- csak emlékeztetni szeretném, hogy írásban fontosabb a stílusra ügyelni, mert mint tudjuk a stílus maga az ember.  Külön érdekes a történetben, hogy soha nem voltam könnyen megszerezhető nő mivel nem ájulok el a drága autóktól, pénztől stb. és szerelmeskedni is csak szerelemből szoktam tudni, azért is vicces az írása mert pár évvel ezelőtt még pont Ön hajtott rám meglehetősen kitartóan, bár sikertelenül.