Bulvár hírek - Hien már szeretne anyuka lenni

Bár a szüleinél még mindig kislánynak érzi magát, és komoly énekesnői karrierre vágyik, az anyaságra is vágyik.

Hien még csak húsz éves, és amikor a szüleinél van, még mindig kislánynak érzi magát, komoly énekesnői karriert is építget. Bár az énekelés nagyon fontos neki, akár már most is el tudja képzelni magát anyukaként.
"Egyszer csak végiggondoltam, hogy persze, nekem az az álmom, hogy komoly, énekesnői karrier, hírnév, és minden ilyesmi. Ez persze benne van az egómban, de ugyanennyire boldog tudnék lenni én otthon énekelgetnék, és egy kiegyensúlyozott, harmonikus családban lennék, szép gyerekekkel, szép otthonban, tengerpart közelében. Erre nem olyan rég jöttem rá, hogy nekem a kettő ugyanolyan. Mindegy, hogy melyik történik, csak az egyik történjen meg. Engem annyira nem zavar az sem, ha nem vagyok valaki a nagyvilág számára. Én ugyanolyan boldog tudnék lenni családanyaként is" - mesélte a furcsa gasztronómiai szokásokat is megtapasztalt Hien Joshi Bharat műsorában.