Bulvár hírek - Schobert Norbinak 200 milliós adóssága volt

A fitneszguru ma már inkább üzletembernek tartja magát, de elárulta, került már a teljes csőd szélére is.
Schobert Norbi arról mesélt, hogy a semmiből, hogyan építette fel birodalmát, és amikor minden összeomlott, akkor sem adta fel. Kazettáival kezdődött minden, majd jött a könyve, amiből végül egy egész Update rendszert létrehozott. A Bors riportere arról faggatta, hogy mi volt élete legnagyobb bukása. "Több is volt. Először az, mikor Magyarországon elkezdték hamisítani a dvd filmeket. Tönkrement a videó üzletág. Ez óriási bukás volt. Aztán tizenötezer kazettám bent égett a Budapest Sportcsarnokban, minden vagyonom bennük volt. Később elindítottam az első Norbi Update franchise-t és egy, azaz egy rossz szóhasználat miatt megbírságolt a joghatóság,  vagy huszonöt boltom bezárt.  Nem tudtam kifizetni a logisztikát, és hirtelen kétszáz milliós adóságom lett, ami minden vagyonomat elvitte. Nullára kerültem. Eladtam a kocsimat, a motorcsónakomat, mindenemet. A villanyszámlát sem tudtuk Rékával kifizetni. Újra fel kellett állni a padlóról. Egyébként azóta is rendszeresen feljelentenek a különböző hatóságoknál. Nincs egy esztendő sem eljárás nélkül, innen lehet tudni, hogy jók vagyunk" - mesélte Norbi, aki azt is elárulta, hogy az alkalmazottainak nincs egyszerű dolguk. "Nagyon szigorú vagyok. Sok embert szoktam figyelmeztetni, másodszor pedig elküldeni. Több embert kirúgtam már és ez az adott pillanatban nagy viharokat kavart, de a cég érdeke túllép mindenen. Aki hibázik, egyszer hibázhat, másodszor nem." Schobert bevallotta, hogy folyton a munka körül forognak a gondolatai és nem is tudja azt elválasztani magánéletétől, a legfontosabb számára mégis a felesége és gyerekei, annak ellenére, hogy Réka már nem az első felesége.