Bulvár hírek - Tízmillióért énekel egy dalt Berki

Egy nagy táska pénzt kért és kapott azért, hogy saját popszámot készítsen: Berki Krisztián azt mondja, a minőséget mindenhol meg kell fizetni. Ha lesz rá tíz perce, az Édes élet szereplője fel is énekli a tízmilliós dalt egy stúdióban. Világsztároknak kijáró megbecsülést kér a popzenei pálya felé kacsingató Berki Krisztián, és ami még ettől is gyomorforgatóbb, a jelek szerint meg is kapja. A hazai zenei élet legnagyobbjai is éveket koncerteznek, zenélnek és énekelnek azért a gázsiért, amelyet a Bors információi szerint a volt sportmenedzser néhány perc alatt zsebre tehetett. Berki ugyanis a napokban saját maga árulta el: hamarosan a popszakma is megismerheti a nevét. A herevasalt izompacsirta az alábbi sorokat osztotta meg a közösségi portálon:

– Mindenki nyugodjon le a p.csába(!), pénz a táskában így a zenei karrierem is elindult  – hergelte a jónépet, és egy fotót is mellékelt, amelyen DJ Junior és egy vaskos, elegáns bőrtáska társaságában látható.
Természetesen megkerestük Berkit, hogy tisztázzuk, ezúttal csak egy újabb marketingakció áldozatai vagyunk-e, vagy netán a jövő évi Comet-gálán már arra is számíthatunk, hogy díjat kap. Egy videoklipben kaptam már három másodpercet, kifizették a százezres napidíjamat. A második klipért már egy Mini Morrist kértem. Gondoltam, ha Sylvester Stallonénak jár egy Ferrari, akkor a Berkinek is minimum egy autó. Most azzal kerestek meg, csináljak egy számot. Én benne vagyok, de ennek az árát is meg kell fizetni. Ha minőséget akar az ember, annak ára van. Ez esetben ez egy tízes, mondta megkeresésünkre Berki, arra azonban nem reagált, mindezt milliókban mérve gondolja-e. Mondtam DJ Juniornak, csináljon 3-4 számot, Dynamic barátom írjon többféle szöveget rájuk, és kiválasztom majd a számomra legjobbat. Aztán, ha lesz tíz percem, feléneklem egy stúdióban,  így Berki Krisztián.
Az összeget illetően DJ Junior sem nyilatkozott, a tízmilliós értesülést azonban nem cáfolta.