Bulvár hírek - Majka és Dopeman összeverekedett

Majka és Dopeman évek óta háborút vívnak egymással, pedig egykor a legjobb barátok voltak. A gyűlölködés most tettlegességig fajult - írja a Bors. A két rapper egy budapesti szórakozóhelyen futott össze szombat este, és mivel mindketten fogyasztottak már alkoholt, nemigen tudták fékezni indulataikat.
Dopeman úgy meséli, ő nem akart balhét:
"Az este folyamán már vagy ötször összefutottunk, direkt rá se néztem, nehogy gond legyen. A táncparketten, ahol a feleségével és annak a barátnőjével táncolt, elmentem mögöttük, de nem fértem el, ezért a barátnőt udvariasan megérintettem, hogy adjon egy kis helyet. Erre hallottam meg a fába szorult féregére hasonlító sikítást. Majka azt üvöltötte, hogy f…opó! Én nem válaszoltam, indultam volna tovább, amikor aljas módon, oldalról és hátulról rám ütött egyet. Ekkor elkaptam és a földre vittem, de már ott is voltak a portaszolgálatosok és szétszedtek minket, őt meg kivitték az utcára, ahol tovább ordítozott. Egyebek között édesanyám szexuális zaklatásával fenyegetett, és nekem is ugrott, ekkor kapott egyet az öcsémtől. Ahogy viselkedett, az őt minősíti. Negyvenévesen, egy hétéves gyermek apjaként, alternatív államfőként én nem azzal akarom tölteni az időmet, hogy Majkát húzogatom a földön. Az ügyet részemről lezártam, nem fogok vadászni rá, persze, ha kér még, akkor kaphat."
Majka pedig így emlékszik a történtekre:
"Vállalom a felelősséget, én tettem meg a kezdő lépést, én ugrottam neki. Több­éves sérelem csúcspontja volt ez a pillanat. Amit az elmúlt években mondott rólam, amiket terjesztett, ha valaki úgy beszél, ahogy ő, ne csodálkozzon, ha kap egyet. Ott volt vagy kétszáz szemtanú, úgyhogy ezért is vicces, hogy azt állítja, ő kevert le nekem, és nem én neki. Szánalmas. Elnézést kérek mindenkitől a viselkedésem miatt, kivéve a két testvért. Sajnálom, hogy az it­tas­sá­gom miatt le­alacsonyodtam az ő szintjükre."