Bulvár hírek - Férje ajándéka miatt szenved Vajna Tímea

Csak nemrég derült ki, hogy mi mindenre allergiás Vajna Tímea. Tímea akupresszúrás kezelésre jár. Most az is kiderült, hogy miért. A férjétől kapott macskák szőrére heves, allergiás reakcióval válaszolt a szervezete, de a kínai orvoslásnak köszönhetően megszabadult a kellemetlenségektől . A harmincegyedik születésnapomra kaptam a második cicámat Andytől, Szimba és Chanel jó barátok lettek, én azonban egyre rosszabbul éreztem magam. Hogy miért, az egy átfogó allergológiai vizsgálat során derült ki. Szinte mindenre allergiás vagyok, így a macskaszőrre is. Elkezdtem rendszeresen akupunktúrára és akupresszúrára járni. Alkalmanként apró tűk tucatjával szurkálják tele a testem, a talpamtól a fejem búbjáig. Határozottan hatásos gyógymód, az orrfolyásom már elmúlt, és a szemem is csak ritkán vörösödik be" – mondta Tímea.