Olga még mindig találkozna Alekosszal

A kirúgott arajelölt szentül hiszi, hogy Alekosz rosszul döntött, ahogyan azt is, ő az a nő, aki igazából kell a görögnek. Ugyan ismerősei figyelmeztették arra, hogy a Való Világ 4 győztese nem normális, Olga ennek ellenére továbbra szívesen találkozna vele.
Az egyik internetes társkeresőn találta meg Olivér egy levéllel, amiben a Villa nagyszájúja barátnőt keresett Alekosznak – így került a Szerelem a legfölsőbb szinteken című műsorba az ezüstérmes arajelölt, Olga. „Azért írtam vissza és jelentkeztem a műsorba, mert egyrészt szükségem van egy kapcsolatra, másrészt néztem korábban a Való Világot, és Alekoszban sok minden van, ami nekem tetszik” – mesélte a Velvetnek az orosz származású lány, aki gazdasági agrármérnöknek tanul Magyarországon.

Nem érezte vetélytársnak Veronikát

Olgát már a műsor közepe felé kikosarazta Alekosz, utána azonban mégis visszahívta, a lány pedig igent mondott. „Hiányzott, és mai napig nem hiszem, hogy nem én vagyok az a nő, aki kell neki” – indokolta a döntését. „Tűz és víz vagyunk Veronikával, semmi közös nincsen bennünk, nem is értettem, hogy mellettem miért pont ő maradt bent. Nem voltam rá egyáltalán féltékeny, és azt sem éreztem, hogy a vetélytársam lenne."
Az orosz versenyző hozzátette, saját magában bízott, de nem tudta, hogy Alekosz fejében mi jár. „Amikor elkezdődött a finálé és kimentünk a stúdióba, akkor volt legelőször az a gondolatom, hogy lehet, mégis Verát választja. De nem azért, mert én nem kellek neki.”

Ismerősei szerint Alekosz nem normális

Olga a finálé után próbált beszélni a göröggel, de nem járt sikerrel. „Többé nem fogom keresni, de ha ő úgy gondolja, hogy szeretne találkozni velem, akkor nagyon szívesen leülök vele beszélgetni” – mondta, arra a kérdésre pedig, hogy szerelmes-e Alekoszba, nemmel válaszolt.
„A szerelem nem ide való fogalom, ez nem alakul ki egy-két hét alatt. Az biztos, hogy hiányzik most is, hiába mondják az ismerősök, hogy nem nekem való, mert ez a férfi nem normális, nem ilyenre van szükségem. Meglehet, nekik van igazuk, de én még nem érzem így. A kinti életben is kellene nekünk találkozni ahhoz, hogy ez kiderüljön” – tette hozzá.