Bulvár hírek - Niki így menne az Édenbe

Újra megnyitja a kapuit az Éden Hotel, ahova már most több ezer fiatal szeretne beköltözni. A Viasat3 népszerű valóságshow-ja hamarosan folytatódik, így a második széria szereplőválogatásán szexi lányok, playmate-ek és kigyúrt pasik álltak sorba, hogy bebizonyítsák: helyük van a mexikói álomhotelben.
A 28 éves Nikolett a férfitársadalom legnagyobb örömére elárulta, egy cseppet sem szégyenlős, így minden bizonnyal nem fogja takargatni szemrevaló idomait.
– Azért jelentkeztem az Éden Hotelbe, mert láttam az elsőt, és szerintem megállnám itt a helyem. Biztos jó csapatjátékos lennék, taktikázásban és pletykálkodásban pedig ötös vagyok. Nem vagyok szégyenlős, hiszen 2006-ban a nyuszis magazinban egyszer már levetkőztem. Önző, akaratos, önfejű vagyok, az első szériában Szandra személyisége állt hozzám a legközelebb, úgyhogy bonyodalmakat, taktikázást ígérhetek – mutatkozott be Niki.