Bulvár hírek - Kökény Attila öccse is a halálhajón volt

A Costa Concordia óceánjáró tragédiája óta sokan már a hajózás gondolatától is összerezzennek. Az ötödik Megasztár legjobb férfihangjának mégsincsenek félelmei a hajókkal kapcsolatban, pedig egyik öccse nemrég magán a Costa Concordián zenélt.
Tíz évvel ezelőtt én is dolgoztam óceánjárókon, és már akkor is úgy gondoltam, hogy egy tragédia bekövetkezésének jóval kisebb az esélye, mint mondjuk annak, hogy az emberrel az autópályán történik valami. Akkoriban ugyan volt egy eset, amikor egy ilyen hajó zátonyra futott, de akkor szerencsére senki sem vesztette életét. Maximális biztonságban éreztem magam az utakon, és ezt az érzést erősítették a sorozatos gyakorlatok is, amelyek során felkészítettek mindenkit egy esetleges problémára. Az embernek eszébe sem jut, hogy tragédia történhet. A baj sosem magával a hajóval van, hanem minden esetben emberi mulasztás vezet a szerencsétlen végkifejlethez. Nekem most sincsenek fenntartásaim az óceánjárókkal kapcsolatban, pedig jelenleg két öcsém is ilyenen zenél. Egyikük három hónapja még éppen a Costa Concordián volt - idézi Kökény Attilát