Bulvár hírek - Berkes Olivért sokan bántják az interneten

Berkes Olivér elkeseredett. A The Voice versenyzőjét sokan bántják az interneten, ő pedig nem igazán tudja hova tenni a támadásokat.
A fórumozók közül volt, aki Olit tök gáznak nevezte - írja a life.hu nyomán az Új Ász.
Annyira megfogadtam, hogy nem fogok foglalkozni a lejárató próbálkozásokkal. De sajnos nem tudtam megállni, és megnéztem a központi The Voice-profilt. Nagyon elkeserítő, hogy milyen ellenséges és bántó hangnemben kommentelnek rólam az emberek, pedig azt hiszem, nem szolgáltam rá. És bár ez szomorú, hiszen én a Voice-ot alapvetően egy barátságos vetélkedésként kezelem, sajnos mostanra nagyon "elharapózott" a hangulat - mondta Berkes Olivér, aki pénteken, az elődöntőben már azért énekel, hogy Caramel csapatából ő lehessen az az egy, aki január 25-én, a Voice döntőjében esélyt kap, hogy elnyerje a Magyarország hangja címet.