Bulvár hírek - Így találkoztam Pamelával

Korábban már Dundika is megosztotta, milyen körülmények között találkozott először Majkával. Most pedig Berki Krisztián árulta el, hogyan csavarta el Pamela fejét. Annyit azért elárulhatunk, hogy az Édes élet szereplője ezúttal sem hazudtolta meg önmagát.
"Ez abban az időszakban történt, amikor elegem volt már a nőkből és egyáltalán nem csajoztam. Pamelával közös ismerősünk pedig mondta, hogy itt van ez a lány, aki eléggé odavan értem. Először nem igazán foglalkoztam ezzel és talán el is felejtettem volna, ha Pamela nem küld magáról egy fotót egy buliból. Másnap jelentkeztem és hetekig beszéltünk, míg végre lefixáltuk az első randit. Amire azonban nem mentem el. Több mint 40 percet várt, aztán küldött egy smst, hogy "Szép voltál" én pedig elmondtam neki, hogy elaludtam. Később egy másik randira sem mentem el, de a lényeg, hogy megbocsátotta nekem ezeket a dolgokat és  lassan két éve, hogy összejöttünk és egyáltalán nem bánom. Örülök, hogy megajándékozott a kislányommal, Natasa Zselykével" - mesélte Berki. További cikkeket olvashatsz a rövid hírek oldalain.