Bulvár hírek - Sütő Enikő kilencszer vesztette el magzatát

A modell az évek során megtanulta, hogyan élje meg az anyaságot anélkül, hogy saját babája született volna. Sütő Enikő egyike azoknak a hírességeknek, akiknek sosem lehetett gyermeke. A magyar modell kilencszer volt várandós, ám sajnos végül mindegyik alkalommal elment a baba. A környezetem nagyon támogatott a veszteség feldolgozásában, és én is elindultam egy belső útkeresés felé. Rájöttem, hogy mindent a tudat teremt, s ha tartozásunk van az életben, akkor az visszaüt. A férjem ugyancsak mellettem áll mindenben, amiért hálás vagyok. A mai világban sok férfi fél a felelősségtől, az elkötelezettségtől, s ezért nem lehet a párjuknak gyerekük, ami szomorú. Az örökbefogadás jó út lehet, de sajnos hazánkban nagyon megnehezítik az eljárást, végül ezért tettem le róla én is - mondta a Borsnak Enikő.