Bulvár hírek- Szabó Zsófi: Berki miattam lett híres

A Jóban Rosszban színésznője már végtelenül unja, hogy a mai napig összekötik a nevét Berki Krisztiánnal, akiről úgy gondolja sehol sem lenne nélküle.Szabó Zsófi a SuperTv2 ma induló műsorában, a NaNee!-ben tárulkozott ki a herét vasaltató Berki Krisztiánhoz fűződő viszonyáról. A szőke színésznő élete legrémesebb időszakaként gondol vissza az együtt töltött időszakra, kapcsolatukat pedig egyszerűen botlásnak tartja. Zsófi ráadásul úgy gondolja, hogy Berki azóta is az ő hírnevéből él.
Krisztián számomra vakvágány volt. Abban a korszakomban elborult az agyam, kiteregettem mindent magamról, minden eseményre elmentem, és lépten-nyomon nyilatkozgattam. Nem akarom bántani Krisztiánt, de nekem egy botlásom volt. Semmi közöm hozzá. Rettenetesen unom, hogy Berki Krisztián és Szabó Zsófi a mai napig összeköthető. Belőlem él, és általam lett híres.