Bulvár hírek - Zoltán Erika 6 kilót fogyott

Egy különleges módszerrel heti egy kilót ad le az énekesnő. Zoltán Erika lánya születése óta sokat csatázott már a kilói ellen, néhány hete azonban elhatározta, hogy véglegesen csökkenti a súlyát. Az énekesnő jó úton halad: hat hét alatt hat kilótól szabadult meg. Azt akarom, hogy minden ruha rám jöjjön, amit szeretnék, ne kelljen válogatnom közöttük. A zenét sem adom fel, a táncot sem hagyom ki, hiszen mindkettô az életem része. De azt is jól tudom, a mozgást megérzi a gerincem és minden ízületem, ha túlsúlyos vagyok. Sok diétát kipróbáltam már, rengeteg bogyót beszedtem. Nekem egy külföldi módszer jött be, amely egy egyedülálló fehérjediéta. Ennek köszönhetô̋en nem az izmait veszíti el az ember, hanem a zsírjából ad le, mondta a Borsnak Erika.