Bulvár hírek - Párja nélkül nyaralt Kiszel Tünde

Kiszel Tündének tíz napra el kellett szakadnia Tibortól, akivel néhány hónapja gabalyodtak össze. A naptárdíva Görögországba utazott lányával és testvérével, a hódoló azért nem tarthatott velük, mert már márciusban lekötötték az utat, és nem kalkuláltak bele az idő közben fellángoló szerelmet. "Sajnálom, hogy Tibor nem tarthatott velünk. Ebben a tíz napban interneten és sms-ben beszélgettünk, mindig beszámoltam neki, hogy mi történik velünk. Hál' istennek csak egy kis egészséges féltékenység van benne, úgyhogy azt is elmesélhettem, hogy néhány görög és olasz udvarlóm is akadt. Az egyiket elég nehéz volt lerázni, mert folyamatosan jött utánam és dicsérte a szemem, de aztán csak megértette, hogy nem az esetem. Persze azért kicsit jól esett a hiúságomnak, de Tibort nem csalnám meg, hozzá siettem haza" -mondta a Hír24-nek Kiszel Tünde. A naptárdíva és családja Rodoszon, egy ötcsillagos szállodában pihenték ki az év fáradalmait. Tünde elárulta, hogy már negyedszerre tértek vissza ugyanerre a nyaralóhelyre, annyira kedvelik a görög tengert és a finom helyi ételeket. És persze a görög embereket is. "Nagyon tetszik a habitusuk, igazán szenvedélyes, jó kedélyű és vendégszerető emberek. Egyedül az nem tetszett anyaként, hogy a 13 éves Donatellának is csapta a szelet egy-két helyi, de én ügyesen hárítottam. Nem neki való még a flörtölés, de szerencsére a fiúknál ő is jobban élvezte a szálloda medencéjét" -tette hozzá Tünde.