Barbarát küldte haza Alekosz

Budapest - Próbálta tartani magát, de teljesen összeomlott Barbara (25). Alekosz (32) szerda esti döntése után ugyanis, Magdi (25) mellett neki kellett távoznia a villából, amire egyáltalán nem volt felkészülve a fiatal lány.
Barbara most becsapva érzi magát, keresi a hibát Alekoszban, fájdalmát dühvel próbálja leplezni.

– Egyszerűen nem értem, miért tette ezt velem. Elvitt a családjához, fél év után velem osztotta meg azt az örömöt először, hogy hazamehet az otthonába, és mindezek után hirtelen hazaküld. Hatalmasat csalódtam benne, úgy érzem, becsapott, elhitette velem, hogy nagy esélyem van elnyerni a szívét – mondta könnyeivel küszködve Barbara, aki úgy érzi, többször is bebizonyította, bármire képes lenne Alekoszért.
– A kedvéért beleültem abba a katapultba, pedig halálfélelmem volt az egésztől. A kedvenc kutyusomat dobtam bele a tűzbe, de ennél sokkal többet is megtettem volna érte, ha akarja. Lehet, hogy ez volt a baj. De én ilyen vagyok, ha szeretek valakit, képtelen vagyok taktikázni, képtelen vagyok azon gondolkozni, hogyan titkoljam el az érzéseimet.
A szerelmi csalódás után a hab a tortán Olga érkezése volt. Ahogy arról a Blikk korábban beszámolt, Alekosz úgy döntött, az orosz menyasszonyjelölt mégis esélyes lehet a szívére, ezért megkérte, vegyen részt a fináléban, és költözzön vissza Veronika mellé a villába.
– Sokkolt, amikor megláttam Olgát! Nem akartam elhinni, hogy Alekosz valóban ezt teszi. Az a lány gonosz és nagyképű, igaz, erre én is csak az utolsó napokban jöttem rá – magyarázta a Blikknek Barbara, aki jelenleg úgy érzi, soha nem fogja túlélni ezt a csalódást.
– Magam sem gondoltam, hogy ennyire beleszeretek, de ez valóban szerelem, nem holmi rajongás, mint ahogy a többiek hiszik. Szerettem volna magammal hozni a nadrágját, hogy legyen valami, ami rá emlékeztet, de sajnos nem lehetett. Egyelőre nem hiszem, hogy én ezt valamikor is kiheverem, talán kicsit könnyebb lenne, ha nem látnám, de azt hiszem, ez kivitelezhetetlen, hiszen ott van a tévében, és ott lesz az újságok címlapján. Egyelőre csak bízni tudok abban, hogy ez a fájdalom majd egyszer elmúlik.