Bulvár hírek - A The Voice október 12-én, pénteken a TV2-őn

Malek Andrea elsőként az öccsét hívta. A The Voice október 12-én, pénteken este mutatkozik be a TV2-n. Mielőtt Malek Andrea elvállalta az egyik mesteri pozíciót, kikérte öccse Malek Miklósét az X-Faktor eggyik mentorának a véleményét.
Ő volt az első, akit felhívtam, és megkérdeztem: elvállaljam-e. Mi mindig mindent megbeszélünk egymással, ezért is kérdeztem meg, mire ő azt válaszolta: "Bolond vagy? Mondj igent!" - meséli a hot! magazinnak Malek Andrea, aki musical-énekesnőként nagyon sikeres volt Bécsben, és negyvenkét évesen szülte kislányát, a most kétéves Léna Sophie-t. Két fiára, a tizennyolc éves Gáborra és a tizennégy éves Péterre mindenben számíthat az énekesnő.
Tartalmas és néha küzdelmes volt az elmúlt évtized, ami mögöttem van, de ezeket a tapasztalatokat szívesen megosztom másokkal - mondja Malek Andrea, aki most ingázik Budapest és Bécs között.