Bulvár hírek - Rúzsa Magdi: Nagyon izgulok a nővéremért

A színfalak mögött izgulta végig testvére válogatását Rúzsa Magdi (26)! A Megasztár-győztes nővére pénteken lesz látható a The Voice első adásában. Marcsi hat évvel Magdi remekelése után döntötte el, hogy eljön, és megpróbálja azt, ami a húgának sikerült. A meghallgatásra természetesen Magdi is elkísérte, a szerepek pedig felcserélődtek, most ő szorít a testvéréért.
– Amikor annak idején eldöntöttem, hogy mindenképpen elindulok egy ilyen tehetségkutatón, maximális támogatást éreztem a nővérem részéről. Most rajtam a sor! Egyelőre izgatottan várjuk, mi lesz a következő lépés és hogyan alakulnak a dolgok. Főleg azért, mert én ezt már végigcsináltam egyszer, így óvatosan adok tanácsokat Marcsinak – mondta Rúzsa Magdi az Aktívnak adott interjújában, ami ma este látható a TV2-n. A lányok nagyon hasonlítanak egymásra, a személyiségük azonban teljesen különböző. Gyerekkorukban Magdi a család lázadó rockere volt, Marcsi pedig szolidan elegáns.
– Annak idején én biztattam őt, hogy induljon a tehetségkutatón, és most úgy éreztem, adósa vagyok. Ő folyamatosan öntötte belém a lelket, hogy induljak, próbáljam ki magam, és tulajdonképpen ezért jelentkeztem – mondta Marcsi, aki csupán a hangjával próbálja majd lenyűgözni a The Voice mestereit.