Bulvár hírek - Egymilliót ígértek szexért Nótár Marynek

A Sztárban sztár versenyzője egymillió forintos tisztességtelen ajánlatot utasított vissza. Úgy tűnik, hogy Nótár Mary a Sztárban sztárban való szereplése túlságosan is beindította a férfiak fantáziáját. A Blikk szerint ugyanis levelek százaival árasztották el, és az e-mai­lek között akadt egy, amelyben a rámenős levélíró nemcsak gratulációját fejezte ki, hanem egy zártkörű fellépésre hívta az énekesnőt. Az illető állítólag ragaszkodott Mary Christina-jelmezéhez is, és megkérte, hogy a koncert után maradjon vele egész éjjel. Mindezért cserébe kereken egymillió forintot ajánlott fel a szépséges énekesnőnek, ám ő természetesen nem fogadta el a tisztességtelen ajánlatot. "Erre én visszaírtam neki, hogy én a Sztárban sztár színpadán léptem fel Aguileraként, és az egyszeri alkalom volt. Nótár Maryként a saját dalaimat szívesen eléneklem neki, de az erotikus előadásmódot felejtse el! (...) Mégis mit képzel magáról ez az ember, gondoltam magamban. Minek néz engem? Ha egy forintom nem lenne, akkor sem vállaltam volna el. Énekesnő vagyok, nem sztriptíztáncosnő" - mondta a napilapnak Mary, akinek ráadásul vőlegénye is van. Nótár Mary egyébként csak nemrég mutatta meg, sokáig titkolt kedvesét, aki a kezét is megkérte...  Érdekes cikkeket olvashatsz a friss hírek oldalain, böngéssz tovább.