Bulvár hírek - Remélem az élet kárpótol az X-Faktorért

Ha arra gondolt, hogy másnap este megint ki kell állnia a színpadra, gyomorgörcsöt kapott. Ha arra, hogy kiszáll és átadja másnak a lehetőséget, béke szállta meg. Bozsek Márk két hét után kitálalt. Éppen két hete annak, hogy Bozsek Márk bejelentése megrázta nemcsak az X-Faktor rajongóit, de annak készítőit is, a Barátok közt népszerű Fekete Szabija azon a pénteki próbán érezte úgy már sokadjára, hogy nem kér abból a teherből, ami a zenei tehetségkutatón nehezedik rá. Döntésének okairól azonban akkor csak annyit árult el, hogy nem érzett elég erőt magában a folytatáshoz, a részletekről mindezidáig mélyen hallgatott, még a legközelebbi barátainak vagy a családjának sem vallotta be, mi is ment végbe benne aznap vagy a megelőző napokban. Két hét után kellően letisztultak benne a történtek és most már mosolyogva, kisimult arccal tudott újra kamera elé állni, hogy elmondja, mi is volt a háttérben. Az indokairól sok újdonság persze most se derült ki, inkább csak árnyaltabb lett a kép, ami a váratlan és mindenki számára nagy megdöbbenést hozó bejelentést megelőzte. "Elmondtam, hogy mit szeretnék, és akkor kaptam egy órát, hogy gondoljam át".
"Végiggondoltam, hogy mi van akkor, ha folytatom, és figyeltem arra, hogy mit érzek belül. És egész egyszerűen gyomorgörcsöt kaptam attól, hogy nekem megint ki kell állnom feszkósan a színpadra. Aztán fölvázoltam a másik lehetőséget, hogy mi van akkor, hogyha hagyom ezt az egészet és odaadom másnak a lehetőséget. Akkor viszont elöntött egy nagyon jó érzés, egy másodperc alatt nyugodt lettem, kitisztult minden és nem volt kérdés, hogy mi a helyes".
Azt sem szerette volna, ha csak a sorozatbeli népszerűsége viszi előre hétről hétre a tehetségkutatóban, nem pedig a valódi teljesítménye, és a magánéletében is számtalan olyan dolog történt az ismertté válása óta - bár nem azzal összefüggésben -, amelyek következtében az X-Faktor során rá nehezedő terhet egészen másképp tudta cipelni, mint arra számított. Most futással, meditációval és a buddhizmus gyakorlásával igyekszik megteremteni a lelki békéjét, de azt is elárulta, hogy esze ágában sincs feladni az álmait, azóta sem vágta sutba a gitárját, sőt, már írt is néhány dalt, így könnyen lehet, hogy nem is kell olyan sokat várniuk a rajongóknak, míg Márkot újra színpadon láthatják.

"Megszűnt egy nagy teher, szabadabbnak érzem magam, kevesebb a stressz, kevesebb a feszkó bennem, úgyhogy azt kell hogy mondjam, hogy jól vagyok", "remélem, ha valaki képes lemondani az életében egy nagy dologról, azt az élet kompenzálja majd".