Bulvár hírek - Végre leszállt zaklatója Nótár Maryről

Megfutamodott Nótár Mary (28) dúsgazdag hódolója! Pénteken írtunk a millio­mos férfiról, akinek annyira megtetszett a TV2 Sztárban Sztár című műsorában Christina Aguilera-jelmezbe bújt énekesnő, hogy egymillió forintot ajánlott fel Marynek, ha a barna hajú szépség vele tölt egy éjszakát. Az énekesnő erélyesen visszautasította a férfit, de aggódott, hogy mi lesz, ha a levélíró tovább zaklatja majd.
Féltem, hiába adtam egyértelműen a tudtára, hogy élből visszautasítom az ajánlatát, néhány nap múlva újabb levelekkel bombáz majd, és továbbra is hajthatatlan lesz, de hál' istennek nem így lett, azt is elárulta, hogy producere is segített neki végleg leállítani az illetőt, ő is írt neki e-mailt.
Jobbnak láttam ebben a helyzetben, ha én is írok ennek a férfinak – fogott bele Lakatos Róbert, Mary producere. Leszögeztem, hogy Mary nem megvásárolható. Ha írnak nekünk, és kérik, hogy Nótár Mary jöjjön el, és énekeljen, akkor egy műsort rendelnek meg – mondta a producer.